середу, 21 жовтня 2015 р.

Все пропало!


Українські журналісти з початку санкцій проти Росії з боку Заходу (та самої Росії проти себе) весь час радісно звітують нам про те, як там москалям хуєво живеться.
Пармезан бач весь скінчився, а нового не везуть. Хамону ніде не має (це взагалі повний пиздець).  Французьких вин - і тих не знайдеш! Рубль ось - ось як впаде... А тут зараз читаю, що росіяни через кризу, хутряні шуби стали брати у двоє менш ніж раніш! Страшна розплата - клятій Московії! Мені аж полегшило.
Мабуть по задуму цих писак думки про те, що у москалів не має пармезану та хамону - нагадують мене краще українського сала (хоча я й не їм сала),  а розуміння того, що москалі стали менш купувати  хутро - зігріє узимку, краще за будь яку батарею.
Не те що в нас, в Україні. І пармезан є і хамон і все інше. Тільки чомусь, я - як і більшість українців - не можу  дозволити собі це купити. А про хутряну шубу моя дружина вже навіть і не згадую...
А не пішли б ви на хуй зі своїм агтіпропом, журналюги?!

Немає коментарів: