середу, 14 жовтня 2015 р.

Продай свій голос на виборах!

Мені добре відомо, що чесність та патріотизм зараз у українському політичному тренді. Особисто я - ніколи не був позбавлений цих важливих складових моєї свідомості. Але в сучасному світі цього недостатньо. Важливо не тільки бути, а ще й виглядати відповідним чином.
Я патріот України, тому я вирішив купити собі модну українську вишиванку але проблема в тому, що вона коштує як для мене - дуже дорого, десь приблизно - 700 грн. Зрозуміло, що я чимось маю пожертвувати заради мого патріотизму. Позаяк не маючи грошей, я вирішив, віддати саме дороге, що в мене сьогодні є - мою чесність громадянина України. 
Таким чином, щоб купити собі вишиванку, я продав свій голос на майбутніх місцевих виборах за одну тисячу гривень (ім`я кандидата звичайно не розголошую, бо це вже - комерційна таємниця, хоча він теж патріот). Вже бачу, як ви недобре починаєте дивитись на мене. Але чому? Для багатьох таких як я - пересічних громадян України, продати свій голос на виборах - це перший і мабуть останній шанс отримати щось конкретно від кандидата до влади (не якийсь там абстрактний "європейський вибір"), а конкретні тисяча гривень. 
Таким чином куплю собі вишиванку (ще й 300 грн залишиться (відправлю у АТО)) і буду далі агітувати за Правий Сектор та майбутнього Президента України - Дмитра Яроша!

Бажаю Вам теж не лохонутись зі своїм голосом!

Немає коментарів: